Sunday 27 March 2011

HANG OUT DENGAN BFF~

so semalam 26 march aku dgn bestie aku fadzlin,wan,nickyy,dan haifaa..jalan2..sebelum ein balik dari asrama..walaupun sekejap,tapi seriously memang bestt sgtt..lepas rindu dekat fadz,walaupon semalam look like fadzlin tak happy sgt..but sokayy,semua pon okeyy..hha..yang bab paling best bila dekat kedai makan Anak Tanjung dgn Starbuck!..hahahaha..si wan nih memang gila!,buat lawak,smpai nk terkencing-kencing aku..ahha..pastu si fadz pulak ketawa,memang 'perlahan' gila..hahha..it okey,gelak dari fadzlin mcm tu lah aku suka dgr! ape2 pun,smlm memang besttt sgtttttttttttttttttt!!!!...hhahha..so aku nk post dua gambar kat dlm nih <mase tuh pon dh nk balik>,muka nickyy takde..kesian,coz dia balik dgn member dia..hahhaha..

gambar pertama: hahha..fadzlin dgn wan dekat kereta,masa nk balik!
gambar kedua: me and wan..haha sory wan,.tak sengaja gambar nih diambil!

p/s:SERIOUSLY KORANG KAWAN YANG SGTSGTSGT BAIKKK UTK AKU!!!..BFF KEYH!..HAHAH..LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU... NNT KITA KLUAR LAGI!..AUWAUWUAW...HAHAHA...LOVELOVELOVE YOU!


No comments:

Post a Comment