Sunday 27 March 2011

RINDU SE-RINDUNYAAAA




 nih lah 'wajah' aku selama seminggu menghilang kan diri..kehkehkeh..





hheheeh....auww! lamanye tak post dekat sini!..rindu sgtsgtsgt!..korang mesti rindu kan dekat aku? kan.kan.kan?..hahha..sory tersyok sendiri.Dlm post nih,aku nk bagi tahu dekat korang,apa yang aku selama seminggu lebeh <rasenye> aku dh tak post..

perkara pertama:

  1. ehem,ehem,Aku baru je lepas habis exam,dan markah exam aku memang 'terbaaaaaaaaaaaeeek' dari kilang!..sbb tu lah smpai aku bagi amaran yang keras,jangan tanya result aku nih!..haha..okey?! jangan tanya!
perkara kedua:
  1. kaw dh tau kan markah aku memang bapak lah 'terbaeekkk',so apalagi!..dari sekarang lah aku start belajar,..seriously aku belajar je sekarang nih <kononnye>..hahha..aku xnk malu kan mak bapak aku,diri aku,family aku and sewaktu dengan nye..so exam mid year nih aku nk buat yg paling terbaikk sekali!kehkehkeh...
perkara ketiga:
  1. aku dh makin SIBUK!!..tau sebab ape?,sbb aku dh mula ambik kelas Chemistry , disebabkan markah chemistry aku lah yang paling 'terbaekkk' so aku ambik lah tuisyen chemistry..anyway,tadi baru je start,seriously memang bestt gilaa cikgu tuh ngajar,funny and so on!..love it!! so aku harap aku dpt markah yang Cemerlang utk ujian pertengahan tahun nih!


*tu je lah perkara yang buat aku sibuk nih smpai takde mase makk nk ngantor post2 nye..hekhekhek <tapi on9 fb 24/7 boleh pulak> alamkk kantoii sudaaa!..hahaha sory lah weyh,sumpah fb tuh 'berhantu' sikit . so k,k inilah je lah.utk post kali ni..


TERIMA KASIH SEBAB SUDI BACA!

No comments:

Post a Comment